SCM OHMA Mozzart Bet Timişoara deschide tot mai multe uşi în mediul de afaceri din oraş.
Membrii BIZZ.CLUB Timişoara, o comunitate puternică a antreprenorilor din capitala Banatului, au aflat mai multe despre baschetul alb-violet şi au fost implicaţi în diverse activităţi pregătite pentru ei în sala Banu Sport.
Managerul Sergiu Paşca le-a susţinut prelegerea cu titlul „De la un joc la viaţa reală – cele cinci abilităţi din baschet care se aplică în antreprenoriat”, prezentându-le totodată performanţele şi strategia de viitor a clubului nostru.
Călin Iepure şi László Fodor, de la BIZZ.CLUB România, au contribuit la buna desfăşurare a evenimentului ce a strâns aproximativ 20 de antreprenori de succes din Timişoara.
În momentul special de Spotlight, Sergiu Paşca a împărtăşit experienţele sale din domeniul sportului. BIZZ.CLUB oferă pe bază de membership acces la un ambient de networking dinamic pentru antreprenorii ce au ca obiectiv dezvoltarea şi creşterea afacerii, dezvoltarea personală şi profesională şi care totodată vor să dezvolte proiecte împreună şi să se ajute reciproc.
„BIZZ.CLUB este o franciză înfiinţată la Cluj-Napoca în 2011 de Lorand Soares Szazs. Ulterior, acest club de networking local cu o reţetă bine definită a fost lansat ca franciză în 2014. Primele două cluburi deschise au fost cele din Timişoara şi Braşov. Ulterior, francizaţii din Timişoara au fost atât de prolifici şi performanţi încât am făcut un parteneriat şi am preluat master franciza în mare parte împreună cu Călin Iepure. Şi Lorand este în continuare acţionar majoritar. Ne-am răspândit în ţară, suntem în 12 localităţi, una este la Madrid. Ultimele reşedinţe de judeţ în care au fost deschise francize sunt Baia Mare şi Sibiu. Urmează oraşele Bacău şi Buzău. BIZZ.CLUB este un club de networking în care antreprenorii se antrenează în fiecare săptămână pentru a deveni mai buni ca oameni de afaceri. Avem trei elemente esenţiale pe care se bazează clubul: educaţia, Fiecare membru are ocazia să-şi prezinte afacerea în detaliu. Se numeşte momentul Spotlight, îl punem în lumina reflectoarelor. Cu această ocazie învăţăm cum putem să-l ajutăm şi cum ne poate ajuta el dacă se pretează pe domeniul de activitate. Există şi partea de networking. La începutul fiecărei şedinţe, fiecare membru şi invitat se prezintă şi solicită aşa-zisele referinţe, care reprezintă de fapt un ajutor. Puterea grupului este întotdeauna mai mare decât cea a individului. Ne folosim de puterea grupului pentru a cere ajutorul colegilor fie că ne referim la a angaja pe cineva, la a căuta un specialist care să ne ajute într-un domeniu specific sau de intrarea la un client. Lărgirea bazei de clienţi se realizează prin cercul de cunoştinţe al celor din grup. Este nevoie de construirea unei relaţii de încredere în cadrul clubului pentru a fi recomandaţi în altă parte. Relaţiile de încredere sunt baza dezvoltării noastre antreprenoriale, aici contează timpul şi energia investită. Membership-ul reprezintă o ocazie bună ca într-o perioadă de un an o persoană să devină un membru nou şi îndrăgit în cadrul clubului. Pe Sergiu l-am pus în lumina reflectoarelor. Am ales în locul sălii de şedinţe, unde avem de obicei laptopul şi power point-ul cu proiector pentru ca toată lumea să vadă informaţiile, o altă variantă, mai memorabilă, mai antrenantă şi mai utilă pentru noi. O vom reţine cu siguranţă. Contează foarte mult cu cine îţi creezi momente speciale în viaţă. Sergiu este un om deschis, care caută soluţii şi este concentrat pe obiectivele sale. În acelaşi timp, are răbdare, construieşte treptat şi gândeşte pe termen lung”, a declarat László Fodor, asociat majoritar în BIZZ.CLUB România şi proprietarul companiei Imocon.
„Coordonăm activitatea BIZZ.CLUB România de aici din Timişoara. Interesul nostru este să dezvoltăm cât mai multe francize, pentru că scopul îl reprezintă aducerea la un loc a oamenilor de afaceri pentru a se sprijini reciproc şi a învăţa unii de la alţii. Avem şi 50 de mentori cu care noi lucrăm şi care ne ajută să ne dezvoltăm afacerile. Avem discuţii pentru deschiderea unor francize în Germania, Belgia şi Republica Moldova. Am avut un eveniment pe care l-am pus la cale împreună cu Sergiu Paşca, un om extraordinar. Am vrut să aducem la un loc baschetul şi antreprenoriatul şi să facem ceva care să aibă o componentă fizică. A fost pe placul colegilor şi m-a bucurat că i-am văzut implicaţi. A fost o şedinţă cu un grad mare de implicare. I-am pus pe teren şi au învăţat câteva abilităţi pe care le au sportivii de performanţă. Ei au putut vedea că aceste abilităţi se aplică sub o formă sau alta în antreprenoriat”, a precizat, la rândul său, Călin Iepure, CEO-ul BIZZ.CLUB România.